.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛
ضرورت برخورد قاطع با کشف حجاب در کشور/ نیروی انتظامی و بسیج باید در این خصوص برخورد جدی داشته باشند
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند.
ضرورت برخورد قاطع با کشف حجاب در کشور/ نیروی انتظامی و بسیج باید در این خصوص برخورد جدی داشته باشند

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی،  در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای مازندران که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، انتخاب اعضای جدید مجمع نمایندگان طلاب را تبریک گفت و اظهار داشت: امیدواریم شاهد پیشرفت طلاب مازندرانی در قم باشیم.

 

وی با بیان این که دغدغه و مسائل طلاب را با اهتمام جدی دنبال خواهیم کرد، اضافه کرد: اینکه مصوبات چقدر انجام می‌شود به میزان پیگیری طلاب ارتباط دارد، در این جلسات مسائل و مشکلات مورد بررسی و در قالب مصوباتی پیگیری خواهد شد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که دغدغه همه ما باید مسائل فرهنگی باشد چراکه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان هم باید ابزارهای لازم برای جنگیدن در برابر دشمن را در اختیار طلاب و روحانیان قرار دهند.

 

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید بر این که امروز مدارس مهم‌ترین مراکز کشور هستند، گفت: طلاب باید طرح‌های خود را برای رفع مشکلات خیابان‌ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند و در این راستا ابزارهای مورد نیاز را درخواست کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید در این خصوص برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

 

وی با تاکید بر این که مشکلات بر جای مانده از دهه 90 زیاد است، گفت: دولت انقلابی مظلوم است و هدف مهم از اغتشاشات اخیر این بود که دولت از اهداف مورد نظر ناکام بماند.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: در کنار ضربه زدن به دولت انقلابی، امنیت و وحدت مردم نیز در اغتشاشات هدف گذاری شده بود و دشمن نتوانست به اهدافش برسد./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 6 اسفند 1401
سلام خدا و رسول او بر روحانی شجاع و انقلابی که حرف دل مردم دیار علویان را شجاعانه بیان کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.